Samenstelling
Het bestuur van de UPDB bestaat uit ten minste vijf en maximaal zeven leden en worden benoemd door de algemene vergadering (Artikel 10, Statuten). Op dit moment kent het bestuur zeven functies. Naast voorzitter, secretaris, penningmeester en algemeen adjunct zijn dit coördinatoren teamwedstrijden, persoonlijke wedstrijden en jeugdzaken. Deze functies worden momenteel door zes leden ingevuld. Zie hieronder wie dat zijn.

Oproep
Lijkt het jou leuk om het UPDB-bestuur te versterken? Neem dan contact met ons op. We zijn nog op zoek naar een coördinator persoonlijke wedstrijden en een nieuwe voorzitter. Benieuwd wat dat inhoudt? Voor de voorzitterfunctie hebben we een functieomschrijving opgesteld.

Contactgegevens
Algemeen postadres: Jeudestraat 63, 4011 GJ Zoelen
Algemeen e-mailadres: [email protected]

FunctieInvulling
Voorzittervacant
SecretarisPaul de Heus (06 23 44 79 74; 0344 66 74 78)
PenningmeesterLeo van Raaij (06 23 71 19 05)
Coördinator TeamwedstrijdenCock van Wijk (06 18 38 81 35)
Coördinator Persoonlijke Wedstrijdenvacant
Coördinator JeugdzakenFrans Boot (06 49 98 77 42)
Algemeen AdjunctBen van der Linden (0294 25 37 03)

Nieuws
De laatste berichten vanuit het bestuur van de UPDB. Klik hier voor een volledig overzicht.

Scroll naar boven